klen...

Jag måste tyvärr börja inse att jag numera inte är så stark längre... Har fasen ont i hela kroppen sen gårdagen. Att jag inte lär mig! =)

Blev faktiskt en nostalgi-tripp på e-puben igår! Gäller ju att passa på att smita dit denna termin, blir ju kanske inte aktuellt att gå dit nästa termin när jag undervisar de nya studenterna.... kanske blir lite konstigt!

ikväll styr vi stegen mot någon annan krog.. någonstans på stan lär det bli iaf... frågan är ju bara vart?! Men nu börjar det bli dags att göra sig iordning och dra en sväng på stan! Ska möte upp härliga J för en fika på starz först och sedan måste jag hitta någonstans jag kan lämna in antennkabeln för att få den kirrad... börjar bli dags att kirra tv:n i sovrummet juh!

lite tråkigt att solen inte lyser som igår!! var grymt nice att sitta ute och sippa på drinkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback