Mode??

Så underbart härligt när solen lyser in genom kontorsfönstret! Enda gången jag inte fryser på jobbet och måste sitta med sjal runt axlarna! Gött!


Kan någon snälla förklara grejen med att piffa till sig till max när det kommer till hår, smink, överdel (tröja, skjorta lr dylikt) samt ett par snygga skor för att till detta dra på sig ett par stora fula mysbyxor??! Är detta en ny trend jag inte har förstått mig på? Jag menar inte att jag bannar mysbyxor, absolut inte! Men det beror ju helt på tillfälle. Det är ruskigt härlig att dra på sig vid promenad med hunden, träning eller hemma på kvällen. Att däremot springa runt piffad i övrigt men i mysbyxor på stan eller på universitetet/skolan torde förbjudas! Den som kom på detta borde bli tagen i örat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha håller helt med. Det är inte snyggt!

2009-05-07 @ 10:35:06
Postat av: PP

Märkligt beteende! Nästan lika störande som Harems-byxor :)

2009-05-07 @ 11:58:37
Postat av: Lotta

Haha, jag går ju alltid runt i mjukisbrallor, fast jag är ju slurvig på överdelen då oxå :P

Postat av: Elin

PP: haha.. så fick det med det oxå! Jag håller med!



Lotta: jo men det är ju lite skillnad.. jag menar sånna som klär upp sig i övrigt och väljer just mjukisar till. I min värld går pumps, klackskor och sådant inte ihop med mjukisar... Mys är mys.. klackisar och styling ett helt annat mood! Jag får inte ihop det!

2009-05-07 @ 13:27:38
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback