Nycklarna är tillbaka!

Har fått tillbaka mina nycklar nu! så jädra skönt så det finns inte!

ska snart iväg och besikta A´s lägenhet..sen blir det jobbet! Har suttit här hemma nu på förmiddagen (med ett kort uppehåll då jag körde och hämtade mina saknade nycklar) Går över förv'äntan att sitta hemma ändå.. riktigt skönt!

ikväll börjar agilitykursen... får se hur det går, men Chia har ju varit duktig när vi varit på ön och tränat så jag hoppas hon sköter sig. funderar på om det kanske blir en cykeltur dit för att trötta ut henne lite...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan vad bra att du fått tillbaka dom, folk är bra snäll ändå som lämnar in dom :) Spännande ikväll, jag ska nog ta mig dit och träna lite idag tror jag :) Och ja, jag tror på cykling dit :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback