oborstade sexiga karlar...

Det är sannerligen någonting speciellt med oborstade sexiga cowboys! Alltså när de är så där lite hårda på utsidan men samtidigt oerhört känsliga och goa på insidan. Tränade, oborstade och så jäkla manliga så att de liksom kräver uppmärksamhet. Måste säga att detta är precis vad Hugh Jackman är ju i Australia! (ja, jag vet att jag är sen men nu har jag äntligen sett denna grymma rulle!) Shit vad mummsig han är alltså! (varför sa ingen det när de beskrev filmen?? Då hade jag garanterat sett den tidigare) Går inte riktigt att sätta fingret på det, (som med alla oborstade sexiga karlar) men det kanske är den mjuka insidan och det faktum att han är "all man" i övrigt! En äkta, snygg och sexig cowboy!! För att inte tala om en sådan som är uppklädd...wow! Varför finns inte dessa karlar i verkligheten?? =)

Chia var btw även denna gång ruskigt duktig på agilitykursen! Jag har även denna måndag kunna känna mig stolt över min lilla plutt! Fick lite extra tips och fick prova lite svårare saker efter kursens slut oxå.. ruskigt kul! Denna gång var det lite kombinationer av hopp och tunnel, balansbom och a-hinder som stod på agendan. Är redan taggad på att åka ut och träna igen.. dock är ju denna vecka lite fullbokad men om inte imorgon så blir det iaf definitivt träning till helgen!

Nej nu börjar det sannerligen att vara dags att sussa! Vovven snarkar redan gott och det låter ju grymt skönt! =)

Lekker Schlape!
xus xus

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! jag håller med dig! det är någonting speciellt med "riktiga män" som samtidigt kan vara mjuka! Filmen är riktigt bra!

2009-05-12 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback