Skönt!

Så var alla lögner konfronterade och upplagda på bordet för granskning! Så underbart skönt att få bort irritationen över lögner och skit. Äntligen lite ärlighet.... Jag är jäkligt tolerant som människa om jag får säga det själv.. har för det mesta varit det (skulle vilja säga alltid men har nog haft några månader när jag inte alltid varit tolerant när det gäller allt, men vill ända säga att jag varit det när det gäller det mesta) Det finns dock vissa saker jag absolut inte tar.. och det är så grymt skönt att kunna sätta ner foten när dessa gränser är nådda och verkligen stå för det! Otrohet, lögner och att hitta på lögner att sprida som rykten är de tre saker som jag absolut inte tolererar... Där drar jag min gräns och den gränsen är jäkligt hårt inristad i marken! 

Nu känns det som att en sten som tyngt mig har ramlat av och jag känner mig åter på gott humör! Skönt med en konfrontation som inte går att fortsätta ljuga kring! Det enda rätta är sanningen och den fick jag (iaf i någon slags form) Nu är det glömt och jag kan sluta irritera mig över det faktum att jag vet att lögner förekommit ett antal gånger! GÖTT!!! Får hoppas att fler lögner inte inträffar nu bara... finns ju ingen anledning till det, det är ju lögnerna och inte sanningen som slår tillbaka på en! 

Nej nu kanske det är bäst att sova en sväng.. ska ju trots allt upp om bara några timmar och skjutsa p & j till flyget. (Jag är ju helt enkelt för snäll för mitt eget bästa som ställer upp och skjutsar 05.40...)
  

 

Kommentarer
Postat av: Piotr

Gött! Samvetsgrannhet i all ära men utan integritet kommer vi inte långt. You go girl!

2009-05-19 @ 09:12:46
Postat av: Elin

precis.. integritet är grymt viktigt! Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback