Snurr, snurr, snurr

Nu snurrar analyser, spss och allt i skallen på mig! Får ingen riktigt struktur på tankar, tabeller och helheten.... fuck! Det som gick så bra igår! Bara att bita ihop, strukturera om, tänka om, bita ihop och jobba sig förbi det. Känner mig rätt snurrig i skallen oxå, så där lite svimfärdig och att det svartnar.... Kanske är sömnbristen som tar ut sin rätt?!

Agilitykursen gick iallafall lysande igår ! vi fortsatte jobba på hinder, kombinationer, kontaktfält och balanshinder. Vi började även kika på bordet och slalom. Slalomet är ju lite knepigt men jag tror Chia började fatta på slutet.. hon verkade iallafall förstå när jag ropade ttjjuupp vid varje stolpe... Känns dock som att det kommer vara omöjligt att ropa i fart och så men funkar det vid inlärning så tror jag att jag håller mig till det istället för att visa med godis och handen. Bättre att hon får tänka lite själv och ta sig igenom utan att enbart fokusera på godiset och därmed inte veta vad hon egentligen gör. Fick lite extra hjälp med kontaktfälts-träningen oxå.. mycket mycket bra! Känns som att det är rätt metod för oss och att den kan funka riktigt bra.. Tränade faktiskt lite i natt när vi kom hem.. Blir att köra varje dag så hon förstår poängen och är ivrig att göra rätt på "the target". Känns som att kontaktfälten och slalom är det vi måste jobba absolut mest på! Det övriga känns inte som något problem ! (just för tillfället iallfall) Blir till att åka ut dit under långhelgen för att nöta lite! Är ju inofficiell agilitytävling på torsdag em/kväll så den måste jag nu nästan kika lite på! Någon som vill hänga med??

back to snurrandet av anlyser, spss och allt! =)

Kommentarer
Postat av: PP

Jag hänger gärna med på tävlingen om du vill. Är ledig på tors så det passar perfekt :)

2009-05-19 @ 10:50:43
Postat av: Anonym

Jag vill åsså kika på tävling :)

2009-05-19 @ 11:40:19
Postat av: Elin

PP: klart du ska hänga med om du vill och kan! kan surra om det senare. Det håller på 16-21! Lyx att du är ledig!



anonym: lotta månne? jaja, vem du än är så är det klart du ska med och kika agility! Kommer säkerligen bli kul och kanske skapa lite extra pepp! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback