Stanna tiden!

Galet vad tiden går fort! Inte bra inte bra! Snart är det sommar och förvisso ska det bli helt underbart skönt, men samtidigt lite drygt att tiden går så fort nu. Har galet mycket att göra på jobbet och massa härliga människor flyttar härifrån nu i sommar! Skulle vilja stanna tiden, bara för ett litet tag, bara så att jag känner att jag har 100% kontroll över allt och bara för att jag har haft det galet roligt den senaste tiden och inte vill att det förändras!

Idag är det full fart med RP... har insett att jag i slutet av denna vecka måste vara i princip klar med den (så handledarna får läsa igenom och kommentera) eftersom opponenten förmodligen vill ha den nästa vecka...Galet vad kort tid det är kvar till 9 juni... gahhh!!! Bara att köra huvudet i väggen och köra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback