Tiden går fort...

Så var ännu en vecka påbörjad. Känns som att veckorna flyger fram.. det är ju snart sommar! Känner att jag har en skräckblandad förtjusning till detta faktum. Har galet mycket som måste fixas innan juni månads utgång. So much to do so little time... I princip varje kväll denna vecka är bokad, precis som det skall vara iof.. ändå kan jag känna en liten längtan till en lugn kväll utan aktiviteter! plus att jag nog skulle behöva ta mig en jobbarkväll eller helg. Men när ska jag passa in det?? Jag får helt enkelt försöka vara ytterligare ett snäpp effektivare! =)

Igår blev det däckbyte på cykeln! Var kanske på tiden att svida om från vinterdäcken nu! Tack P för hjälpen och att du stod ut med allt strul.. den kommer gå som en dans nu! =) Vi var en kort sväng till brukshundklubben och tränade lite agility med Chia också men denna gång blev det bara lite kort.. men Chia skötte sig galant som vanligt! Då jag hade bonushund igår åkte vi till en typ inhängnad grusplan så de fick busa av sig lite.. Var en jäkla fart på dem.. Kan lova att jag hade två trötta hundar resten av kvällen! De låg mest bara och snarkade, sida vid sida!

Såg en jäkligt bra film igår.. kommer dock inte ihåg vad den hette men det var en ruskigt bra story! Fin på något vis!

Idag kommer mina resultat från delstudie 1 ... 1000 svarande så i veckan är det back to SPSS. =) Ska bli galet spännande att se vad resultaten har att säga!

Have a nice monday!
 xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback