Torsdag och redan helg!

Gårdagen spenderades på Rött med några kollegor för att fira! Riktigt trevligt... efterfest var givet och vips var jag hemma vid 3, halv fyra... det som skulle vara afterwork?!! =)

Har precis kommit hem efter att ha varit på kliubben och sett agilitytävling med P. På väg hem stannade vi till och spelade lite boll med Chia. Hon blir verkligen helt crazy när bollen kommer fram! =) Det var lite kallt imorse men nu har ju solen tagit sig igenom de tråkiga molnen och värmer rätt bra! Gött! Riktigt rolig förmiddag... så nu väntar disk och jobb! Blir att jobba imorgon oxå... + kanske lite till i helgen oxå... det är ju inte länge kvar nu tills jag går upp med mitt research proposal + skall lämna in en liten rapport till Hakon Swenson stiftelsen! Det är mycket nu så det är ju tur att det är så roligt! Trots att det blir jobb i helgen är det ändå skönt att det är bara torsdag och redan helg! Det är trots allt rätt skönt att sitta hemma och jobba ibland också!


Kommentarer
Postat av: P

Shit vad jag diggar hundarna som små-skäller av upphetsning under hela loppet. Det är sann glädje :)

2009-05-21 @ 22:00:33
Postat av: Elin

jaa det är sjukt roligt! dock inte när det blir för mycket så de blir stressade som vissa av hundarna blev.. men de som glädje skäller är ascoola! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback