trevligt!

Mycket trevligt igår måste jag säga! Härligt att få lite bättre koll på läget och lära känna lite! Sen är det ju alltid trevligt med gamla godingarna oxå! God mat och dryck serverades tillsammans med många skratt och diskussioner! Härligt! En underbar tradition som jag hoppas fortsätter en långt tid framöver!!

Denna dag består av färdigställande av alla första analyser på förmiddagen och seminarium på eftermiddagen! Känns som en fullspäckad dag...jag som är så trött! Kom i säng 02.45 och klev upp 05.45...andra dagen i rad jag sover så lite nu.. tur det är röd dag imorgon så jag "tvingas" jobba hemifrån (dagis är stängt)... blir nog lite sovmorgon innan det är dags att kasta sig in i Research proposal igen! Det är ju trots allt inte länge kvar till seminariet nu... 9 juni går jag upp med den och får den granskad, stött och blött.... spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback