Underbara fredag!

Cykelpunkteringen som jag lyckades skaffa mig i onsdagsnatt är nu fixad... var på en ruskigt härlig långtur med Chia i solen.. stannade till i diverse olika parker och bara solade ett tag.. Skönt!!!

har fått ett litet mission från jobbet idag oxå.. ska vara med på ytterligare ett möte när EQUIS peer review teamet kommer i början av juni! Ställer gladeligen upp för att skänka lite trygghet i de övriga! Dagen har i övrig bestått av läsning av rapporten + lite strukturering av min egen rapport... härligt!

Nu har jag precis kommit ur duschen, blandat mig en drink, sjunger med och dansar omkring ii underkläderna till underbara the killers och kings of leon (tur jag låste dörren så ingen kommer in) Jag är med andra ord ruskigt taggad för lite party ikväll! Är på toppen humör idag känner jag!!

ses kanske i dimman! ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback