Update..

personalfesten i torsdags var helt magisk!! Alla var utklädda enligt studio 54-temat och alla bjöd verkligen på sig själva. Jag och A-C var toastmasters och gjorde bejublad succé med vårt dansnummer! Kvällen var helt klart toppen!

Gårdagen var lite seg måste jag erkänna.... tog mig ändå till jobbet och var faktiskt riktigt produktiv! Var dock tvungen att sluta lite tidigare för att fara med bilen så de fick kika på vad som är fel på mitt billarm! (det börjar tjuta lite när som helst) Nu är det iallafall bortkodat som han uttryckte det och jag avvaktar reservdel på själva glaskrossscensorn... sen är den som ny! Skönt iallafall att jag nu inte behöver oroa mig för att larmet skall gå igång!

For ut till ön med Mia och Lotta igår oxå! Agilityträning med vovvsingarna och alla skötte sig galant! Chia har dock lite för mycket fart uppför och nerför A-hindret och balansbommen så vi missar kontaktytorna ibland... får nog nöta lite avslut och start på de hindren! I övrigt är hon galet lyhörd och duktig på agilitybanan!

Var lite upprörd igår över lite info jag fått.. men har beslutat mig för att låta även detta bara rinna av mig! Blir bara så less på lögner och lögnare! Varför kan människor inte bara vara ärliga och stå för vad de gör och sina beslut!!! Ärlighet varar faktiskt längst... lögner kommer förr eller senare tillbaka och biter dig i rumpan!  

Ikväll blir det party igen! Denna gång hemma hos mig med schlager på schemat! ska iväg nu och inhandla lite gott till kvällen.. måste ju bli lite snittar, jordgubbar (om det går att få tag på) och efterrätter! =) som sig bör när det är schlager!

Have a nice day! =)
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback