Vad hände?

Galen kväll igår! Förstår inte hur allt gick till men när jag kom hem saknade jag både bilnyckeln och hemnyckeln! Inser nu i efterhand att jag absolut inte är bra i kris-situationer! Tur att boysen och Marie var med, annars hade jag nog inte fått ut Chia och lyckats ta mig in i lägenheten! P cyklade till polisen och lyckades få ut min bilnyckel som någon så snällt lämnat in. M och P stod för tröst och telefonsamtal till något vaktbolag så att de kom och släppte in mig och Marie i lägenheten! Så grymt skönt! Tack boys för hjälpen och för att ni tar hand om mig! Vet inte vad jag hade gjort utan er!!

Denna dag har bestått av cykeltur till polisen (utan lycka, men bättre lycka imorgon), träning på brukshundklubben och soff-häng. Var nog inte världens bästa sällskap till Marie imorse! Sorry! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback