åh härliga söndag

tankarna mal.. och tyvärr hittar  jag egentligen inget riktigt svar.. It is what it is helt enkelt!

Solen lyser iallafall idag! Rilktigt härligt! =)  tvätt, däckbyte på cykeln och träning på brukshundklubben står på agendan för dagen. Sen får jag en bonusvovve i eftermiddag, som jag skall lämna på dagis imorgon... funderar på om det funkar att cykla med 2 hundar till dagis?? kanske blir bilen imorgon ändå?!  Lr så kanske det kommer en blåslagen elin till jobbet ;)

Fick fem rätt på travet igår också.. lite störande ändå.. stod och valde mellan två hästar i ett lopp men valde tyvärr fel... annars hade det varit 6 rått och aningens mer pengar! Rackarns oxå! Är ändå rätt nöjd med mig själv.. jag var inte sämre än far och farfar iaf! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback