Are you born to follow?

We Weren’t born to follow
Come on and get up off your knees
When life is a bitter pill to swallow
You gotta hold on to what you believe
Believe that the sun will shine tomorrow
And that’s a saints and sinners pleas
We weren’t born to follow
You gotta stand up for what you believe


Denna låt av Bon Jovi har verkligen fastnat hos mig just nu! Den känns ruskigt klockren måste jag säga. Den får mig alltid på galet bra humör och ger mig styrka! Jag är sannerligen inte född till att följa, det tror jag har visat sig igenom hela min uppväxt och i mycket jag gör. Det finns så många som inte har förmågan, inte törs och inte vill annat än att följa någon eftersom det alltid är tryggare att följa än att leda. Jag tror själv inte att jag skulle trivas med att bara följa! Jag är ingen nickedocka som nöjer mig med något annat än det bästa! Bara det bästa är bra nog! Jag har alldeles för mycket åsikter och tankar för att hålla inne med det och låtsas som ingenting. Är det något jag tycker är bra säger jag det, är det något jag verkligen inte gillar så kan du/ni vara säkra på att jag säger det också!

_____________________________
I am not born to follow... are youi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback