Detta är inte okej....

Jag har accepterat och försonat mig med tanken på att jag var och varannan natt vattnar blommor, diskar, gömmer saker, river ut kläder ur klädskåpet, tänder lampor osv.. MEN det är verkligen inte ok att vakna och upptäcka att mitt singstar är i full gång. Mickar och dosan låg utdragna mot i soffan.. läskigt! Tycker sannerligen synd om mina grannar om jag kört igång med singstar duell med mig själv på högsta volym mitt i natten! Det är ju inte första gången jag sjunger i sömnen i så fall, men att dra igång med mickar och musik till känns ju som att det hörs lite mer. GALET! Kan bara hoppas att mina grannar inte hatar mig nu! 

__________________________________
So what?! I´m still a rockstar! =)  


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha! Förlåt att jag skrattar men det låter så roligt :) Skulle gärna vara en fluga på väggen hos dig nattetid!! Bara du inte gör dig illa :( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback