Disputationsfest!

Efter en mycket produktiv morgon blev jag bjuden på lunch av en stilig karl! Det var galet längesen jag såg honom så trots att lunchen blev en aning kort var det mycket trevligt! =) Tack J!

Eftermiddagen bestod av disputation för doktor Bergh och ikväll väntar nu den efterkommande disputationsfesten. Med en drink i handen har jag den senaste timmen dansat runt i underkläderna till en massa härlig musik, men nu börjar jag inse att det kan vara en fördel att sätta lite kläder på kroppen, fixa håret och sminket innan underbara Lotta kommer och hämtar upp mig för att köra mig till festen! Du är sannerligen en pärla som ville köra mig L!! Mången tack!

Ha en trevlig kväll allihopa för det ska sannerligen jag ha! ;)
____________________________
Dancing the whole way home!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Självklart ställer jag upp! Hoppas ni får det skitkul! Ses på en stund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback