My head is spinning...

Med en snarkande och mycket nöjd hund vid mina fötter, en kopp te och en skiva hembakat bröd i min hand sitter jag nu ihopkurad i soffan och funderar. Funderar på vad jag bör göra eller om jag kanske ska låta bli att göra något alls?! Varför ska allt vara så komplicerat och leda till nya funderingar och en skalle som går på högvarv och överanalyserar precis allt?! Eftertanke är alltid positivt, men att överanalysera och vrida å vända på exakt allt är fasen inte hälsosamt! Det finns så många regler i världen och vi blir tidigt tillsagda att följa dessa regler... ändå är det så många som struntar i regler så varför skall då alltid jag vara duktiga kickan och följa reglerna?




Håller tummarna för att morgondagen bringar med sig glada nyheter i kubik! Förhoppningsvis kommer besked om försäljning av lägenheten och kanske även ett nytt försäljningsrekord för företaget? =)

______________________________________________
Two can play that game... and I promis, I won´t loose!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker att det låter trist det där med att följa regler ;)

2009-11-10 @ 22:51:56
Postat av: Elin

haha.. jaa jag oxå Lotta! Kanske borde strunta i reglerna ändå?! ;)

Postat av: Lotta

Inte för att jag vet vad det innebär exakt men det låter som en bra ide´:)

2009-11-11 @ 12:42:17
URL: http://lottaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback