Längtan..

Promis i skogen med Lotta och lilla Kiwa, följt av te på Lövstigen! Mycket trevligt! Bra avslut på en annars rätt risig dag! Har verkligen haft en "blond-dag" idag, men iaf bra att jag lärt mig lite enkla grejer i word som kommer underlätta det rejält för mig. Tack Philip, du är en pärla! Mina händer har krånglat rejält idag.. tappar saker hela tiden. Ruskigt irriterande! Avskyr verkligen när jag inte har koll på min kropp men men nacken är iallafall något bättre idag..

Efter lite surr på kontoret om glögg, jul, julgodis och sådant (vet inte hur vi kom in på det) så är jag galet laddad inför julgodis-bak! Jag verkligen längtar tills jag får pynta lägenheten med julsaker och baka lussebullar, pepparkakor, göra pepparkakshus och julgodis! MYS!

_____________________________________________
Slutar aldrig förvånas över människors beteende..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åååå juuul vad mysigt!!! Bara det kommer lite snö som får ligga kvar så kanske man får lite julstämning :D

Postat av: Elin

Verkligen!! jag älskar julen!! Snö skulle dock behövas för lite extra stämning! vi kanske får ta en dag med lite julgodis bak och glögg-provning! =)

2009-11-17 @ 20:51:54
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Lotta

Absolut!!

2009-11-18 @ 06:31:24
URL: http://lottaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback