Överbevisad

Foppa och Näslund är nu klara för MoDo.. Ikväll laddar vi för att spöa Brynäs! Har tack vare denna nyhet fått upp hoppet om ett slutspel trots allt! Ska bli galet kul att se MoDo med Foppa och Näslund i spetsen nästa helg!! =)

Slutar aldrig förvånas över människors beteende. Har sannerligen valt rätt ämne att forska inom! Det är ju faktiskt helt galet intressant dock är det riktigt svårt med outliers... för jag hoppas sannerligen att det är outliers och inget normalt beteende. Vill inte leva i en värld där det är normalt beteende eller ens accepterat beteende, så hur har jag då råkat hamna mitt i det?! Ärlighet och tillit är viktigt, utan det finns det inget, oavsett vad det handlar om.Försöker ta det med ro, låtsas som ingenting men gränsen är sannerligen nådd och jag känner att mitt tålamod är slut. Jag har nu fått alldeles för mycket bevis som gör att till och med min godtrohet och naivitet har slagits i spillror.

_________________________________________________________
Now it´s my way or the highway, You can´t control me!!!
but if you´r lost you can look and you will find me.. time after time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback