You make me smile!

Pratade ikväll med underbara Emma P i telefon! Grymt kul att få uppdatera lite om vad som händer här i livet, jag måste verkligen skärpa mig och höra av mig oftare hädanefter. Fasen vad jag saknar dig gumman min!

----

Kom idag att tänka på hur imponerad jag är över människor som vet exakt vad de vill. Själv har jag bara kommit till att jag vet att jag vill bli doktor i marknadsföring - konsumentbeteende. Vart jag vill bo, om jag vill gifta mig eller skaffa barn osv det är för mig blankt. Likaså vad jag vill göra efter jag blivit doktor. Blir imponerad över att folk kan säga precis hur de vill ha det och vara säkra på det. Sen finns det ju många som inte riktigt vet vad de vill men ändå nöjer sig för att de inte törs något annat, inte törs ge sig på något de aldrig varit med om förrut, inte törs lämna tryggheten trots att de egentligen inte trivs i den. Jag beundrar människor som vågar satsa och hänge sig åt något eller någon. Tänker direkt på farmor och farfar som fortfarande efter så många år är nyförälskade och goa med varandra. Så vill jag oxå ha det. Varje dag skall kännas unik, varje gång man ses skall det pirra i magen och sprida en glädje genom kroppen oavsett hur man i övrig mår. Varje vidrörning skall skjuta en eld genom kroppen. Självklart finns toppar och dalar men trots att man är osams skall dessa känslor ändå finnas med. Från och med nu kommer jag inte nöja mig med något mindre än detta. För det är äkta kärlek! Det vet jag att jag vill iaf! =)

___________________________
You make me smile!  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Yes! Jag ska kanske oxå köra på den linjen, inte nöja mig med mindre :)

Postat av: Elin

kanske?! klart du ska. Bara det bästa är gott nog! =)

2009-11-19 @ 10:52:49
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Emma P

Saknar dig oxå gumman! Måste nog ta mig en liten tur till Ume snart så vi kan träffas lite mer än vi gjort dom senaste gångerna jag varit där!

2009-11-19 @ 14:06:21
Postat av: Elin

Det tycker jag verkligen!!! Kanske lite julshopping i Ume? =)

2009-11-19 @ 18:07:12
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Emma P

Jaa, kanske .. vem vet :)

2009-11-20 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback