All in my head

Många tankar som flyger i mitt huvud just nu (som vanligt kanske jag borde säga). Måndag, sista hela veckan i november. Det är helt galet vad tiden går fort! Blir lite rädd när jag tänker på det. So much to do, so little time!

Jag kom in på kursen i Oslo!! =) En vecka i januari och en vecka i februari kommer jag därför befinna mig på BI i Oslo för en kurs Consumer Research med Luk Warlop! Kommer nog bli en ruskigt bra, intressant och givande kurs! Ser redan nu fram emot det!

Lilla Chia slog upp tassen ikväll på promisen också. Det roliga är att hon inte bryr sig när vi är ute men så fort vi kommer in blir on som ynklig, "mattig" och mysig. Promisen blev denna gång i Ersboda-skogen med Mia, Lotta och alla hundarna. Riktigt nice!
______________________________
How do you rate the morning sun?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback