Vilken fantastisk helg!

Har haft en helt fantastisk helg i Övik med mina älskade föräldrar! Checkade in på hotellet vid 14 i fredags. Då bjöds det på vin på mor och fars hotellrum följt av shopping. Fick ett par ruskigt bra vandringskängor så nu blir det än mer promenader! =) Kvällen fortsatte med middag, mer vin på hotellet och därefter Winnerbäck på Swedbank arena!

Lördagen började med shopping följt av Hamam. Galet skönt! Skrubbning, helkroppsmassage och tvättning. Oerhört skönt! Tillbaka till hotellet för mer vin och sedan middag på Mammamia som fasen va det godaste jag någonsin har ätit (både varmrätten och efterrätten var magiska). Tillbaka till hotellet för ett glas vin innan stegen styrdes mot Swedbank Arena för att se Modo-Rögle. En helt magisk stämning och alla hjältarna i lineup-en. Galet! 

Söndag började med brakfrukost på hotellet och därefter hemfärd mot Umeå för lite julskyltning och paketshopping. Är redan nu klar med över hälften av alla klapparna, och det är inte ens december ännu! =) Har även hunnit med att pynta här hemma. Jag älskar verkligen advent, jul och alltihopa! Fasen vad mysigt det blir! I veckan blir det att göra julgodis oxå så att stämningen blir på topp!  

Här kommer lite bilder från helgen...


Kung-Lasse! =)


Den helt magiska desserten!


Modo tackar klacken efter segern! =)

____________________________________
This is the time of my life!

Kommentarer
Postat av: Ally

Åh! Låter helt underbart juh! har själv inte hunnit se winnerbäck på hans nya turné dåligt dåligt du måste berätta allt i detalj sedan! love him...när får du jullov då tro? Vi måste ses för klappgröt och planering... har lite idéer längtar efter dig puss

2009-12-02 @ 10:54:45
Postat av: Elin

hjärtat mitt! Det var sannerligen en magisk helg! Winnerbäck var ruskigt bra!



Längtar efter dig oxå och ser verkligen fram emot klappgröt och planering!! Jag tror jag kommer helgen innan jul. Ska nog på dop den 19:e.. om jag hinner.. När åker du hem?



puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback