Halvtant

Så har jag då blivit halvtant... nu börjar jag allt bli rätt old.. =) Har haft en helt fantastiskt underbar helg med tjejerna och festen igår var magisk! =)

Fredag bestod av en 2 h och 45 minuters promenad med syster, malin och hundarna. Ruskigt härligt, men en aning kallt. Väl hemma blev det tacos, vin och idol med tjejerna! Riktigt mysigt.

Lördagen bestod av liten utflykt till skravelsjö för att promenera i skogen där och lämna Chia. Ruskigt god middag med tjejerna och sedan drog festen igång! Riktigt härlig stäming, helt galet mycket folk (mer än 30pers i min lilla två), massa godsaker och utgång på Rex! Kan inte bli bättre! =) Tack allihopa för en mycket lyckad kväll!!

Idag har vi inte gjort många knop. Har varit helt galet mysigt att bara mysa på i soffan med mina älskade brudar! Tack för att ni finns, det har varit underbart att ha er här i helgen!
_________________________________
Keep your hands to yourself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback