Måndag - så underbart!

Har haft en helt fullspäckad dag så nu känns det helt underbart att komma hem och glida ner i soffan och reflektera över allt en stund innan det är dags för sängen...

Kursen gick ruskigt bra idag, fick till och med höra från professorn att jag har något mycket intressant och bra på gång.. Nu återstår "bara" att skriva ihop artikeln. haha.. synd att jag inte har någon rutin på det ännu, men jag skall nog kunna snickra ihop något så han fortsätter vara nöjd med mig! Tror inte han varit så nöjd med mig innan med tanke på att jag inte haft så mycket tid över för denna kurs, men jag hoppas (och börjar tro) att jag kan kompensera detta med något bra och nytänkande nu på slutet! =)

Måste säga att det var helt galet härligt men smärtsamt hos sjukgymnasten. Han konstaterade rätt snabbt att det sannerligen var på tiden att jag var tillbaka och att min kropp reagerade direkt han stack ner nålarna i mig. Var en aning yr, trött och utmattad av smärta efteråt men nu känns det bättre. Med tanke på hur illa han tyckte det var fick jag en ny tid redan på fredag.. nice!

Efter promenad med dagisgänget (vi är inte många tappra kvar nu i höstmörkret men ändå trevligt) avrundade jag en stressig men härlig dag med att gå på bio. Riktigt trevligt! =)

__________________________
We weren’t born to follow
You gotta stand up for what you believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback