November

Tänk vad snabbt tiden går! Det är redan November! Skönt iallafall att denna månad fått en bra start, för sen en tid tillbaka har jag kännt mig trött men det är tur att I may be weak but I'm never defeated och just i dag är jag stark, just idag mår jag bra och man frågar sig gång på gång:Hur e d möjligt?? Inget ont som inte har något gott med sig och det borde snart vara min tur nu, vinden har vänt! Igår när alla vännerna gått hem kändes lägenheten lite tom men here I go again on my own! ;)

Måste verkligen ringa min sjukgymnast för det var alldeles för längesen vi sågs, men its all in my head och jag lyckas alltid glömma det! Funderar på att kolla med någon annan oxå, behöver höra någon säga I will try to fix you, men where have all the good men gone and where are all the Gods? Min nacke är verkligen inte att leka med just nu! And all that she wants is another. Det är ändå över en månads-tid som jag i princip varje dag har haft nära kontakt med porslinet och jag lovar: jag blir hellre jagad av vargar! Men åååhh när det äntligen är över . fasen vad härligt det kommer kännas! Tänker ofta tillbaka till hur det var att vara barn, när ingenting känns komplicerat, ingenting känns svårt! Skulle just nu verkligen vilja turn back time och återgå till den tiden! Det är tur att jag är en tuff brud i lyxförpackning och den absoluta vinnaren i längden! Jag är tuffare än somliga tror och det finns ingen som kan slå mig på fingrarna där! ;)

hahha.. nej så dålig sång-text humor jag har! Jag är ändå lite stolt att jag fick med så många låtar i detta lilla inlägg. Hur många låtar/textrader kan ni hitta? ;)

Nej, nu är det dags att mata Herman, det är ju ändå dags för tillagning! =)

_______________________
Goodnight sweetheart! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. vad rolig du är!! Dessa låtar är de jag hittade.. sen kan jag förstå vilka textrader som är låtar men kommer inte på vad det är. Vilka har jag missat??



Just D - hur är det möjligt

Petter - vinden har vänt

Gyllene tider - när alla vännerna gått hem

White snake - Here I go again

Coldplay - fix you

Orup - Hellre jagad av vargar

Cher - turn back time

Lill-babs - tuff brud i lyxförpackning

Boppers - Goodnight sweetheart

2009-11-03 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback