Så underbart!

Började dagen med att skicka in rapporten som nu äntligen är klar! Så oerhört skönt att lämna ifrån sig den! Nu blir det full fokus på att skriva på vetenskapliga artiklar och göra klart för delstudie 2. =) Isn´t life just great!?! Jag skall även försöka beta av den långa "list of things to do". Får se hur många jag kan bocka av innan veckan är slut! Känner att en liten tävling med mig själv inte är helt fel... =)

Längtar galet mycket till helgen! Kommer vara precis vad jag behöver! Men först måste jag ju avklara även denna intensiva vecka + fixa bilen!! Någon händig och stark karl som kan det här med bilar som har lust att hjälpa en kvinna i nöd?! ;)

__________________________________
It was on my list of things to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback