Snö! =)

Så grymt mysigt det är att det kommit snö!! Jag hoppas verkligen den får ligga kvar nu så det blir lite ljusare och mysigare! =) Träningen med Chia gick galet bra igår (och i förrgår oxå för den delen)! Det vi körde mest var inkallning, fritt följ och läggande under gång. Under träningspasset passerade en massa hundar. Chia spände sig och spanade som vanligt men minsta lilla ord från mig så vände hon snabbt uppmärksamheten mot matte och var redo för ett nytt moment. Körde till och med en inkallning när en hund passerade en bit snett bakom oss. Gött!! =) Hon är så duktig min lilla tös!

Livet är ändå fantastiskt härligt! Trots oerhört mycket jobb att göra och saker att ta tag i även hemma är jag på galet bra humör idag! Kanske är det snön, kanske något annat, oavsett känner jag mig på topp och snart är det helg också! Kan det bli bättre?! Har snöat in mig på Michael Bublé just nu... låten Haven´t met you yet är sannerligen en "gla-låt"! En sån där låt jag vill plutta igång på högsta volym och dansa runt i underkläderna med en drink i handen till! Kanske måste bli det senare idag när jag gör mig redo för kvällens bravader! ;)
___________________________________
I just haven´t met you yet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback