Time to...

Försöker få ordning på mina papper. Måste verkligen ta tag i detta idag så advokaten kan jobba vidare. Diggar den skarpa kvinnan, skulle inte vilja ha en annan åsikt än henne, hon är guld värd! Måste dock hitta mina papper, kvitton och dylikt + läsa igenom skrivelsen från försäkringsbolaget och justera deras dåliga text. Sen får vi se vad som händer... lär ju iof ta lång tid innan något svar ges, men ändå! =)

Försöker även få lite ordning på företagets alla papper, beställningar och grejer.. ordning och reda eftersträvas denna dag! =)

Försöker få ordning i skallen oxå.. det är kanske den svåraste pucken denna söndag. haha... Ju mer jag tänker, analyserar och försöker få ordning i skallen, desto mer förvirrad känner jag mig! illa!  

______________________________________________
Hot and cold, yes and no. In and out, up and down!?!
Wrong and right, black and white


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback