Torsdag

Är fruktansvärt trött och sliten idag. Försov mig lite men var ändå på jobbet tjugo i åtta. Chia har fortfarande lite problem med tassen så det blir nog vila ytterligare någon dag. Känns inge vidare att åka ifrån henne imorgon då hon är så här låg.. men jag ser ändå verkligen fram emot denna helg! Ska bli helt underbart och välbehövligt!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos mig med tre fantastiskt härliga människor, 2 hundar och Cheesecake! Kan inte bli bättre! =)

Denna torsdag är fullspäckad med kurs, lunchmöte och sektionsmöte. Mellan detta skall jag försöka klämma in lite skrivande. Ska få iväg förslag på delstudie 2 till handledarna inför telefonmötet imorgon samt försöka skriva lite på artikeln (om jag nu hinner det). Denna dag kommer sannerligen gå fort, sen är det bara halva fredag innan jag styr bilen mot Övik och en helg med mor och far! Mys!
______________________________________
Det är visst någon som är tillbaka! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

du far ta med dig syrran och komma en helg efter jul kanske! jag ska verkligen ta vara pa johanna de har dagarna :P och njuta riktigt mycket av hennes sallskap - kul ska vi ha!!



lite besviken kommer du nog bli kara van, min sondagsutflykt var tillsammans med min flatmate paula, och hennes killes syster. Vi traffade hennes kille i zaragoza for han hade sprungit en marathon dar - det var darfor vi akte dit!! sorry om jag fick det att framsta som om det varit ngt mer spannande :P



vad ska du hitta pa i helgen??



puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback