What a lovely day!

Har haft en riktigt härlig dag idag! Möte på morgonen som faktiskt var riktigt effektivt och givande som följdes av lunch med mycket trevligt sällskap! =) Därefter var det full fart igen... avslutade arbetsdagen med lite roligheter.. "jag är en stor och elak varg.................... jag vill ha småbarn, jag vill ha småbarn och gamla tanter!" haha.. ja, jag har dålig humor ibland =)

Är nu helt vimsig efter akupunkturen. Kan fortfarande känna nålarna i mig.. hua! Men men, det är säkert bättre imorgon! Ändå bra att jag svarar så på behandlingen... lr iof rätt dåligt eftersom det är beviset på att nacken verkligen är fucked up just nu. Kanske inte så konstigt att det under denna höst varit mer regel än undantag att jag varit tvungen att spy lite titt som tätt pga smärtan.. Nu kanske det vänder!! Hoppas! =)

Nej. nu är det dags för det dagliga kvällsträningspasset med vovven! =)

_______________________________________________
Måste slå mig själv lite på fingrarna tror jag.. ajjabajja!

passar även på att bjuda på två bilder från curlingen förra veckan... Det ser ju ändå stabilt ut! =)


Jag lägger in en sten!.. Sofia och Helena är redo att sopa... =)



Jag och Helena är ruskigt sammansvetsade i sopandet! =) Oj så bra det gick! Tjejerna vann som sagt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback