Ännu en dag har nått sitt slut

Lite otäckt är det ju ändå att vara ute och traska i mörkret sent på kvällen.. kom precis in från en uppfriskande tur i regnet och blåsten! Just nu känns sömn galet långt borta! Skönt iallafall att lillgumman är som hon ska igen och har varit betydligt behagligare att promenera med idag än igår! Blev en hel del bus och tokigheter på promisen... sötrumpan min!

Tentorna jag plockade med mig hem är rättade (är rätt nöjd att jag inte tog med alla ändå) och det känns rätt skönt att ligga lite före.. imorgon är det kurs halva dagen och sedan har jag föreläsning! Ska bli kul! Hinner dock knappt med någon lunch, men men.. snart är denna stressiga vecka halvvägs... helgen börjar skymta!!

Tror seriöst att jag MÅSTE få tag på min sjukgymnast imorgon... förstår inte att han skall vara så svår att få tag på... jag är i stort behov av akupunktur och massage!

________________________
Couse you make me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback