Avslutning agilityn

Igår var det avslutning på agilitykursen.. Gick riktigt bra måste jag säga! Vi hade en tävling som gick ut på att plocka poäng på olika hinder på tid.. Tove som jag tränar med tog hem segern och jag & Chia hamnade på en andra plats! Ruskigt nöjd! =) Vi fick även köra en bana och Chia var verkligen på G igår! Nu planerar vi redan inför tävlingsförberedandekurs till våren innan tävlingarna drar igång! =)

Fick ryktesvägen lite beröm igår oxå. =) En kollega hade hört av studenterna att jag gjort en bra föreläsning! Känns riktigt kul att höra!! Då är det bara att fortsätta i samma stil! =)

Idag blir det seminarium hela långa dagen.. skall även in en sväng på Business Forum och berätta lite om varför jag är doktorand och hur det livet är... kan bli roligt!

Måste säga att jag verkar ha gjort en hel massa tokiga saker i natt! Vaknade även denna morgon upp i duschen.. hela lägenheten var tänd, disken diskad och undanplockad, datorn och tv:n stod på och mobilen hittade jag till slut vid Chias bädd... verkar som att jag ringt och sms:ad folk i natt... ber om ursäkt om jag stört någon!

___________________________________
Snart helg!!

Kommentarer
Postat av: Lina

men du vannen...vad e det som hander med dig? later valdigt laskigt det dar nar det e sa mycket!! har du varit till doktorn?



kul att det gar sa bra med vovven!



Kram

Postat av: Lina

men sa soot du e Elin, sag nu din comment! du ska veta att jag saknar er hur mycket som helst..Umea sista helgen i October kommer dock bli lite svart att fixa tyvarr.. :/ kommer inte aka hem forran till jul, men da blir det tva veckor.. Kramfors over jul for dig?



Puss

2009-10-09 @ 12:20:18
URL: http://baralini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback