Time is flying

Agilityträningen idag gick både ruskigt bra och ruskigt dåligt. Började helt katastrofalt då Chia verkligen inte tyckte om att det var två hussar med svarta mössor som hakade på denna gång... hon var verkligen helt uppe i varv och irriterad.. Efter ett tag lyckades jag ändå tagga ner henne och få henne att börja jobba. Hon har dock börjat slarva lite i slutet av slalomet och kan hoppa över två pinnar.. inte bra inte bra.. När alla andra åkt stannade jag och Chia kvar och fick lite privat-lektion av Johan.. En massa teknik övningar och massor med bra tips och trix! Chia har verkligen blivit följsam!!

Känns helt galet att veckan redan börjar lida mot sitt slut och att det numera är Oktober!! Tiden fullkomligt flyger fram!! Har haft en ruskigt produktiv dag på jobbet idag måste jag säga, trots ruskigt lång eftermiddagsfika. Studentlitteratur var på besök så det var tårta och grejer! =) Tog mig tid på morgonen att göra schema för resten av terminen och det är verkligen galet så fullspäckat den kommer vara! Nu har jag bara fyllt i kurser, undervisning, möten och deadlines som jag vet om just nu och det är sannerligen inte många dagar över.. gäller att vara lika effektiv som idag, varje dag! + att jobba en och en annan kväll och helg. Men men.. sånt är livet! Får se till att fylla den övriga tiden med extra roliga saker som ger mig energi! =)

_________________________
If you want it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback