Pain!

Idag är verkligen dag som går i smärtans tecken... För att ens komma upp ur sängen var jag tvungen att rulla ur sängen så att jag landade sittandes på golvet med ryggen mot sängen. Därifrån var det lättare! Tog en riktigt lång och kokhet dusch för att mjuka upp nacken en aning, men föga hjälpte väl det. Måste erkänna att det är galet svårt att koncentrera sig på jobbet när det gör så ont och bokstäverna på skärmen fladdrar till lite då och då. 
 
Vad fasen kan jag göra för att ta bort denna irriterande smärta?? Blir så galet irriterad, speciellt eftersom jag har sjukt mycket att göra och jag känner att det går lite långsammare än vanligt! Är galet irriterande att måste springa iväg och krama keramiken hela tiden.. är redan uppe i 2 besök och jag kom hit halv åtta. En gång i timmen med andra ord.. USCH!

Var precis uppe och hälsade på mina studenter som skriver tenta (lycka till allihopa). Riktigt kul att vara "på den andra sidan" och få svara på frågor kring tentan och se dem sitta och skriva så pennan brinner. =) Nej, back to work!
_____________________________
Det som inte dödar, det gör dig starkare!

Kommentarer
Postat av: Martin

Tigerbalsam alternativt någon av alla lokalbedövande tuber man kan köpa på Apoteket kan ju vara en idé.

Postat av: Elin

tyvärr funkar inte sånt... =( inte ens riktiga smärtstillande fungerar när det är så här.. SUCK! men men, hem, vila och sedan är jag snart fit for fight igen! =)

2009-10-02 @ 15:03:48
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

En ordentlig dos Tigerbalsam kombinerat med någon som kan knåda in den effektivt rår på det mesta; om inte annat så brukar knådandet i sig resultera i att man glömmer den ursprungliga smärtan.



Ett långt, hett bad, lite smärtstillande sprit (den sort man dricker) och en lång natts sömn i en bra säng brukar annars kunna göra underverk. ;)

2009-10-02 @ 15:50:28
URL: http://www.bilgalning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback