Förvirrad...

Ännu en helg börjar lida mot sitt slut och lämnar efter sig ett avtryck av förvirring, klarhet, besvikelse, glädje och skratt. Tänk att bara några dagar kan åstadkomma allt detta!

Agilitytävlingen gick väl inte så jättebra. Chia fick damp och tog ett ärevarv, hamnade utanför planen en sväng och vi blev därmed diskade.. Efter ärevarvet kom hon tillbaka och vi kunde köra banan.. bitvis gick det galet bra, men som sagt, det spelar ju ingen roll eftersom hon redant dampat och fått oss diskade. Hur får man bort dampandet?? Finns något kvick fix? Fungerar ADHD mediciner på hundar??? Blir galen på detta dampande!

Kvällen spenderades först här hemma, sedan på teg och därefter blev det Rex. Måste säga att det var en händelserik, rolig och samtidigt ruskigt konstig kväll! Träffade en hel del trevlig folk! Nostalgi-prat, dans, några studenter, beröm, folk som bara försvann hela tiden (illa), smicker, ännu mer trevligt folk, donken häng och en regnig hemfärd. Hade någon som gick bakom mig nästan hela vägen hem så jag kan lova att jag halvsprang hela vägen! Ganska irriterande att man blir så skeptisk och halv-rädd bara för att någon tar samma väg som en själv.. hmzz vart är världen på väg?!

Söndag och jag har helt missat att det är kanelbullens dag! ILLA! God mat, avkoppling och försök till att ta hand om en än mer smärtande nacke! Vetekudden har varit min bästa vän idag! Försöker jobba, men det är lite svårt. Söndagströttheten, smärtan och alla konstiga tankar gör det oerhört svårt att koncentrera sig.

_____________________________________
"Det är bara att köra!" ;)


Kommentarer
Postat av: Martin

"Folk som bara försvann" var det, ja. Ni kom till Teg, jag åkte hem, tog taxi tillbaka och då var du borta. Snabbvisit deluxe. :)

Postat av: Elin

hahaha.. jaa folk försvann verkligen hela tiden.. frågan är ju vem av oss som försvann?! Du försvann ju först iaf! =)Du måste ju ha tagit god tid på dig hem och tillbaka för jag var ju ändå där typ två timmar...=)

2009-10-05 @ 10:22:44
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

Jag var nog tillbaka på en halvtimme, och jag såg inte dig efter jag kommit tillbaka. Om du var kvar måste du undvikit mig, eller så var jag bara ouppmärksam. :)

2009-10-05 @ 11:20:36
URL: http://www.bilgalning.se/
Postat av: Elin

hmzz skumt! Men jag var i och för sig mest på övervåningen... kanske därför eller så var du som sagt bara ouppmärksam :p Såg du till Lotta något då när du kom tillbaka??

2009-10-05 @ 20:30:13
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

Jodå, Lotta var en av de första jag såg när jag kom tillbaka, sedan såg jag henne större delen av tiden i köket medan vi satt och tittade på när Fjunis och hans nye kompis diskuterade samhällsekonomi och skattepolitik. Jag tror till och med att jag frågade henne vart du tagit vägen, men jag kan inte svara på vid vilken tidpunkt det var. Hon sa i alla fall att du hade åkt iväg för att träffa annat folk.

2009-10-05 @ 21:02:05
URL: http://www.bilgalning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback