Händelserik dag

Dagen började minst sagt i kaos och elände! Pga olidlig smärta i nacken och stress till jobbet valde jag bort cykeln (trots att jag nu har fått tillbaka selen till Chia) till förmån för bilen.. visade sig vara en dum idé idag.. Någon ställe en gigantisk pick-up ivägen för mitt backande.. tur i oturen att bara min bil gick lite sönder. Fruktansvärt störande och onödigt! Jag brukar aldrig vara så oaktsam!

Presentationen på jobbet gick iallafall bra (jag som gruvat mig så). Diskussionerna på de olika seminarierna var mycket givande! Kul att ha så intelligenta och härliga kollegor! Det är verkligen inspirerande att omges av detta! Tack allihopa för idag! Jag hoppas på en lika givande dag imorgon då doktorand dagarna fortsätter!

Tog en riktigt härlig promenad med Tove och hundarna nu ikväll. Riktigt härligt! Nu är det dags för te och case-rättning! Härliga tider...

_____________________________________
I will not break

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback