mer än halva veckan nu...

Nu är mer än halva veckan gjord! Skönt!! Stressig dag på jobbet med först kurs i SDL, tjugo minuters lunch och sedan föreläsning med mina studenter! Har bara 40 tentor kvar att rätta dessutom! SWEET vad produktiv och duktigt jag varit nu i veckan! Fick dock banningar av min roomie på jobbet när jag tänkte hugga med mig en hög tentor hem idag.. Tack P, var nog lika bra att lämna dem på jobbet och ta lite ledigt ikväll! Har ju trots allt inte mått så där toppen idag! Var tvungen att sätta mig ner på rasten för att sedan köra rejält igen sista timmen innan jag lät mina studenter sluta... höll seriöst på att svimma av smärta på slutet, men jag lyckades hålla mig tills jag satt på kontoret igen! Då svartnade det rejält och jag fick vila lite mot skrivbordet! Jäkla tur att jag inte tuppade av mitt under föreläsningen! haha.. hade ju kunnat vara kul!

Tog en långpromenad med Malin och hundarna i I20 skogen... riktigt härligt, men nu börjar det bli mörkt ute! Snart rätt svårt att gå där... :( Alltid lika mysigt och kul att promenera med M iaf! Tack gumman! Ska nog kanske möjligtvis följa dina råd.... hahhaa.. försöker till och med slingra mig det här.. haha..

__________________________________
Drömmer mig bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback