Ny vecka

Känner mig oerhört pigg och på g idag! Helgen gjorde mig verkligen gott! Mer sådant efterlängtas! =) Fick tillbaka min cykel från reparation i fredags så nu är det cykling till och från dagis + jobbet som gäller. Måste säga att det var lite kallt imorse men men, ganska uppfriskande ändå! Jag är ju helt klart vaken när jag väl är på plats på jobbet!

Nu är det dags att hugga tag i de sista tentorna och sedan lägga allt krut på artikelskrivandet! Idag skall det produceras! Måste i och för sig även börja förbereda nästa föreläsning som är till veckan, men men.. en sak i taget =)

Är fast besluten om att inte låta någon eller något trycka ner mitt humör och min energi! Livet är alldeles för underbart och härligt att leva!
___________________________________
The time of my life!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag skulle vilja prata med dig om dina fina bilder på Chia, kan du maila mig?



Sanna Ameln

2009-10-12 @ 16:39:01
Postat av: Elin

Kul att du gillar bilderna. Mail är på väg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback