Tisdag!

Har suttit och haft handledning med studenter hela långa dagen.. var galet mosig i skallen efter detta vill jag lova! Det är tur att de är duktiga och ambitiösa! =) 

Fick iallafall en galet härlig promenad med Malin och hundarna.. mötte älgarna även denna gång men iallafall inte lika nära men ändå! Helt galet! Kanske måste bli jägare eller ta med en jägare när jag drar ut i skogen... verkar ju dra till mig älgarna! =)

Blev bjuden på middag hemma hos Malin oxå.. värsta vardagslyxen! Det tackar jag för! =) Skönt att äta gott, snacka massa skit och bara skratta!

Det är så galet mycket tankar som snurrar i skallen på mig just nu... kan inte riktigt få rätsida på saker och ting eller förstå andra saker... Finns så många saker som kan tolkas både positivt och negativt eller kanske inte alls?! Varför skall det vara så svårt ibland! Kan ändå inte riktigt, av någon anledning, släppa det... märkligt!

_____________________________________
All in my head!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback