Angel

Agilitykursen gick ruskigt bra igår! Chia var på topp och matte lika så! ;) Vi fick köra bana denna gång med lite kluriga svängar och sådant. Chia var dock lite dryg ibland och började hoppa på mig efter tunnlarna.. vet fasen inte vad som tagit åt henne men nu har hon börjat hoppa lite igen. Kan lova att hon fick sig en rejäl åttutning och sedan var hon perfekt igen! Sötrumpan min!

Nu börjar helgen närma sig med stormsteg! Känns galet härligt! Denna vecka har sannerligen inte varit nådig! Idag blir det projektmöte och artikelskrivande + pm-rättande.

Det är galet mycket frågor som snurrar i skallen på mig nu... måste försöka finna svar och räta ut frågetecknen. Dock krävs det oerhört mycket arbete för detta så det lär ta tid... Jag vill ju veta nu!! =)

Jag drömmer helt galna grejer. Helt stört faktiskt. Sen att jag dessutom även i natt har hittat på bus i sömnen gör ju inte saken bättre. Imorse när jag vaknar har jag i vanlig ordning slitit ut massa kläder plus att jag har dragit fram alla papper ur en byrålåda. Jag har dessutom kommit på den smarta idén att lägga bort bilnyckeln på något "smart ställe". Hittade den verkligen inte imorse utan var tvungen att ge upp letandet och ta reservnyckeln istället... Tro vart jag kan ha lagt bilnyckeln?!!
_______________________
Angel of mine...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback