Ännu en händelserik natt

Förstår inte vad det är med mig men mina nattliga beteenden verkar eskalera! Imorse vaknade jag upp tillsammans med Chia i hennes bur.. hur vi båda fick plats är en gåta men jäklar vad ont i kroppen jag har alltså! Alla lampor i huset var tända och (det här är det bästa) jag hade diskat undan tallrik, glas, bestick och tekoppen som jag inte orkade göra igår!! Effektivt att göra sådana tråkiga sysslor i sömnen! =)

Skulle verkligen behöva massage nu! Någon frivillig???? ;)
_____________________________________
Live your life with no regret

Kommentarer
Postat av: Martin

Du kanske borde be någon binda fast dig när du gått och lagt dig, och då menar jag inte på något sexuellt sätt.

Postat av: Lotta

Hahaha! Men Chia var säkert nöjd!! :)

2009-09-03 @ 09:27:12
URL: http://lottaekman.blogg.se/
Postat av: ellinor

svar: redan försent jag e redan sjuk :)

2009-09-03 @ 09:27:22
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback