Äntligen sängen!

Är nu äntligen dags för sängen, dock lär jag inte somna än på ett tag men jag får iallafall lägga mig ner och ta det lugnt! Känns som att jag stressat i princip hela dagen vilket i och för sig gjort att jag hunnit med mycket. Började med att skriva och fundera lite kring metoden som skall användas i delstudie 3. Kommer bli galet bra! =) Därefter bestod hela förmiddagen av möte... måste säga att jag tycker att det mötet lätt skulle kunna effektiviseras lite så att vi skulle hunnit med allt på agendan, men men vissa saker är värda att lägga lite mer tid på. Eftermiddagen spenderades med RP och undervisningsmaterial...imorgon är det dags för föreläsning.. ska bli riktigt kul!!

Agilityträningen gick helt galet bra idag. Började med att ha Chia kopplad de första fem-tio minutrarna så hon hann dampa av sig lite i kopplet och förstå vad vi ska göra.. när jag sedan släppte henne var hon helt perfekt! Oehört lyhörd och uppmärksam på matte! =) Fick lite tips för att träna ingångar till slalom och vips funkade det från alla vinklar, båda sidorna och även med ett annat hinder innan! Tränaren är verkligen galet duktig!

Avslutade kvällen med fika hos Malin. Mackor, te och en galet god banan-kaka! MUMS!! Precis vad jag behövde efter 2½h träning!



_______________________________________
Good Night, sweet dreams!!! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback