Chailatte och idol...

Efter en promis med Malin och hundarna sitter jag nu och myser i soffan med en Chailatte och ser på Idol! Chia snarkar som vanligt! Mys! =)

Kan inte sluta fundera, vrida och vända på saker och ting. Jag måste verkligen lära mig att inte analysera allt! Det räcker väl gott och väl med allt analyserande jag pysslar med på jobbet?! Lr? Har fortfarande galet mycket att göra så imorgon blir det till att styra upp ett detaljschema, iaf fram till jul. Vet inte riktigt hur jag skall hinna allt, men med planering kanske det fungerar?! Blir nog att jobba lite fler kvällar och helger den närmaste tiden...

... Sen har jag ju lite andra roliga projekt på gång oxå... men det ger ju mer energi och glädje än vad det tar iaf! Kanske det bara smittar av sig på allt det andra så jag blir mer effektiv?! ;)

_____________________________
Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre

Kommentarer
Postat av: Lina

Like your quota!! :) squirrels we are, no matter what


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback