Onsdag

45 minuters massage var precis vad jag behövde idag! Dock fortfarande en massa knutar och grejs som hon inte fick ut men jag känner mig betydligt bättre! Längtar redan till nästa gång! Någon som antingen tagit kurser i massage eller som bara är hoppy-duktig och gärna övar lite?!? Jag ställer absolut upp när som helst som testperson! ;)

Måste ringa några riktigt jobbiga samtal, men orkar inte riktigt med det just nu... Egentligen har jag inte tid att vänta men just nu känns det alldeles för jobbigt att ta i. Får ta mig i kragen imorgon istället!

Surrade precis med syster.. alltid lika mysigt! Saknar verkligen att ha henne nära!

__________________________________
You never know how it is going to end..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback