Första omdömet

Dagen har varit full av seminarium och till och med lunchen var uppbokad för terminsråd. Nu är jag helt matt i skallen vill jag lova! Var lite nervös inför terminsrådet för att få höra vad studenterna tycker om kursen men nervositeten byttes snabbt ut i glädje. De tyckte tydligen att föreläsningarna var bra och att de tips jag gav dem var väldigt användbara och bra samt att jag stöttat dem bra under seminarierna och i deras case-arbete. GÖTT!! =) Känns riktigt skönt!

Sitter och försöker plita ner ett lite jobbigt mail... vill verkligen få med allt på ett bra sätt så att saker och ting kan förändras till det bättre! Imorgon är det dags att ta tag i saker och ting på allvar också!

Har några lite mindre '"projekt" för mig just nu också... ska bli spännande att se vad det blir av dem! Time will tell!! ;)

____________________________________
"I’m not your anchor so don’t hold on
I’m not the answer you got me wrong
I’m not your savior, save your energy
To find out who you are, yeah who you are without me" (Kate Voegele - Who you are without me)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback