Grymt härligt!

Kom precis in från en 2½h skogspromenad med Malin och hundarna! Vi tog en liten annan väg än vi gjort tidigare och kom vilse, men till slut hittade vi hem igen! Chia skötte sig ypperligt hela tiden. Vid fem tillfällen dök det upp en hund som Chia såg, kikade på men sedan vände hon tillbaka och kom till matte istället! GÖTT!! Känns helt underbart! Stolt matte idag vill jag lova! =) Får hoppas hon är lika duktig, lugn och fin när jag får tillbaka henne imorgon bara!

Gårdagen spenderades med några kollegor. Jag och fyra härliga boys satt hos mig och drack lite vin och surrade. Mycket härligt! Det är ett härligt gäng!

Ikväll blir det nog lite stök. =) Ska äta finmiddag med Malin först sen blir det nog att joina lite roligt folk för festligheter! Är redan galet laddad! =)

_____________________________________
Dancing the whole way home!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback