Härlig start!

Vaknade galet tidigt imorse så jag bestämde mig för att ta en långpromis i skogen innan jobbet. Helt galet mysigt! Chia lunkade runt och såg mest bara nöjd ut... inte samma fart som det brukar vara i skogen men galet bra start på dagen! Nu är jag pigg och reda att "grotta ner" mig i forskningsplaner och artikelskrivande! Det är en rätt konstig känsla att skriva vetenskapliga artiklar ändå! Dags att bege sig in i matchen med alla stora forskare och göra sig ett namn inom konsumentbeteende! =)

________________________________________
Gör aldrig ingenting!
Så länge man inte ger upp har man ingenting att förlora!


Kommentarer
Postat av: L

Du kommer lätt göra dig ett stort namn inom forskningen!

2009-09-24 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback