Just smile!

Multivariata data analyser är dagens tema! Läser in mig på hur mina analyser i min första artikel skall göras. Kommer nog att bli galet bra. =) Funderar på antingen principal komponent analys eller kanske konfirmatorisk faktoranalys.. hmzz.. båda kan bli galet bra men jag vet ju att mina handledare är grymma på principal komponent analysen så det kanske är smartare att gå den säkra vägen?! Försöker även formulera hypoteser kring vilka attribut som är viktiga och som vi kan förvänta oss utifrån tidigare forskning.. inte det lättaste detta! Nästa vecka ska första utkastet på inledning och metod skickas in och veckan efter skall även resultaten skickas. Hmzz.. dags att sätta fart på allvar!! Måste ändå säga att det känns helt underbart att hänvisa till sig själv… ”..consumers´ shopping pattern (Nilsson et al., 2009)!”  =) Gött!

Känner en enorm inspiration och glädje över allt just nu! Träffade T i lördags på invito och fick kommentaren ”vad kul att se dig lycklig!”… Måste säga att det känns helt underbart också! Det må vara stressigt och mycket som skall göras, vilket har resulterat i att jag de senaste veckorna stressat från 06.00 till 21-22 på kvällen! Trots detta gör jag det just nu ändå med ett leende på läpparna! Life is good! =)

______________________________________
If you just smile!


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar inställning!!

2009-09-29 @ 11:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback