Kung! =)

Föreläsningen gick ruskigt bra, om jag får säga det själv ;) Studenterna är verkligen duktiga! Ställer frågor, deltar i diskussioner och sådant. Riktigt nice!! Ser redan fram emot nästa gång jag får stå i sal! =)

Även handledningen idag gick bra så nu hoppas jag att återstående del av dagen/kvällen blir lika givande! Work, work!

Imorgon har vi sektionsfest hemma hos en kollega. Ska bli riktigt kul. Blir lite intressant att se hur Chia reagerar och agerar i ny miljö med helt främmande människor. I sommar gick det ju väldigt bra och så även hemma hos Malin när hon varit där för första gången. Nu blir det ju verkligen en hel del folk och helt ny miljö... Tänkte cykla dit (det är på mariehem) så Chia är lite trötter men fundera på att låta en kollega låna min bil fram och tillbaka dit så jag kan sätta in henne där om hon blir för stressad… hmzzzz.. jag hoppas verkligen att det skett de framsteg jag tror det har gjort.

Nej, sista rycket innan det är dags att hämta Chia, käka och bege sig till nästa jobb! =)

__________________________
Snart helg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback